czwartek, 8 maja 2014

Angielskie media: Polacy wśród największych nieobecnych mundialu | ONETOWO

"Sky Sports" ujawnił swoją najlepszą jedenastkę piłkarzy, wielkich nieobecnych na mundialu w Brazylii. Polska reprezentacja ma swoich trzech przedstawicieli, przez co wzrasta prestiż polskiej piłki nożnej.

Polak cieszący się z powodzenia zespołu ... w swoim klubie


Taka informacja jest dla mnie, mniejszego oglądacza piłki nożnej czymś dziwnym, a nawet czymś obrażającym. Niby wydźwięk ma jak najbardziej pozytywny, można pomyśleć, że nawet można być dumnym. Jednak brakuje w tym wszystkim jednego... Mianowicie informacji, że Polska Reprezentacja w piłce nożnej znowu nie pojedzie na Mistrzostwa Świata.

Można doszukiwać się przyczyn tego stanu rzeczy. Przecież aż trzech piłkarzy jest w jedenastce marzeń, to dlaczego z takim arsenałem nie możemy wyjść z grupy na mistrzostwa ? Czy to zwykłe podwinięcie nogi (tak czasem zdarza się ... yhh), czy to standard ? Czy rewelacją jest, że nie pojedziemy do Brazylii w 2014 roku czy rewelacją byłoby jakbyśmy tam mieli jechać ...

Optymizm bierze górę i wierzę mocno w naszą reprezentację, jestem z nimi, kibicuje im, jednak informacje tego typu działają na mnie nie zbyt pozytywnie i sam nie wiem co mam myśleć o piłce nożnej w polskim wydaniu. Czy jest świetnie, a małą ryską jest brak Polaków na mundialu?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz